Ofte stilte spørsmål

Din bestilling

Kan jeg endre bestillingen min etter utsjekking?

Du kan sende oss en e-post så snart som mulig eller ringe oss med ønsket om å endre noe i bestillingen din. Da vil vi forsøke å hjelpe deg før bestillingen din blir sendt. Dette er imidlertid ikke noe vi kan garantere, da vi selvfølgelig ønsker å pakke og sende bestillingen din så raskt som mulig.

Har dere mottatt bestillingen min?

Fikk du ikke ordrebekreftelsen din? Vennligst kontakt oss på care@isay.dk eller på telefon + 45 30 53 42 73. På den måten kan vi raskt sjekke om bestillingen din har blitt behandlet riktig.

Ikke mottatt bestillingen min.

Det kan være flere grunner til at du ikke har mottatt bestillingen din. Derfor, kontakt oss på care@isay.dk eller på telefon + 45 30 53 42 73 slik at vi kan undersøke bestillingen din og spore pakken din.

Kan jeg kansellere bestillingen min?

Hvis bestillingen din ikke har blitt sendt ennå, vil du kunne kansellere den hvis vi ser meldingen din i tide før sending. Derfor, send oss en e-post så snart som mulig til care@isay.dk eller ring + 45 30 53 42 73 hvis du ønsker å kansellere bestillingen din. Hvis vi allerede har sendt bestillingen din, er det dessverre ikke mulig for oss å kansellere den. I dette tilfellet er du selvfølgelig velkommen til å returnere bestillingen tilbake til oss.

Levering

Når kan jeg forvente å motta pakken min?

Vi pakker og sender ut bestillinger hver ukedag. Vi leverer pakken din med Bring, som forventes å ankomme innen 2-5 arbeidsdager. Hvis du bestiller på en fredag etter kl. 13:00, lørdag eller søndag, sender vi pakken din på påfølgende mandag.

Levering før jul?

Bestill julegavene dine i god tid og senest fredag ​​15. desember før 12.00 for levering før jul.
Husk å bestille så tidlig som mulig, da det kan bli lengre leveringstider i julen.

Hva er prisen på frakt?

Bestillinger over 999,00 NOK:

  • Bring pakkeshop, 2-5 hverdager: GRATIS
  • Bring hjemmelevering, 2-5 hverdager: 79 NOK

Bestillinger under 999,00 NOK:

  • Bring pakkeshop, 2-5 hverdager: 99 NOK
  • Bring hjemmelevering, 2-5 hverdager: 129 NOK

Retur og bytte

Hvordan returnerer jeg?

Vi har utviklet en guide om hvordan du returnerer en vare. Du finner den her: https://isayshop.no/pages/return.

Kan jeg bytte en vare?

Hvis du ønsker å bytte til en annen størrelse, må du legge inn en ny bestilling og returnere den gamle ordren til oss. Dette sikrer den enkleste og raskeste behandlingen av din nye vare. 

Hvis du bestiller den samme stilen i den nye ønskede størrelsen, kan vi sørge for at du beholder eventuelle rabatter du fikk på den opprinnelige bestillingen. Hvis du ønsker dette, kan du sende en e-post til care@isay.dk, så vil vi sørge for at du får en ny rabattkode.

Har dere mottatt returpakken min?

Du er alltid velkommen til å kontakte oss hvis du vil vite om vi har mottatt returpakken din. Ellers vil vi alltid anbefale at du sjekker sporingsinformasjonen din, slik at du kan se hvor pakken din befinner seg.

Når kan jeg se refusjonen på bankkontoen min?

Når vi mottar returpakken din, vil vi vurdere tilstanden til varen og deretter behandle returen.En refusjon tar vanligvis 3-5 bankdager, men kan ta opptil 10-14 bankdager avhengig av din bank etter at vi har behandlet tilbakebetalingen.

Hvor lang tid har jeg for å returnere?

Du har en full returrett på 14 dager. Dette betyr at du har rett til å kansellere kjøpet ditt i opptil 14 dager etter at du har mottatt varen, så lenge varen ikke er tatt i bruk (bare prøvd) og er i samme stand som ved mottak.

Du kan returnere eller bytte julegaver frem til 31. januar 2024.

Koster det penger å returnere eller bytte en vare?

Vår medfølgende returetikett koster 150,- ved bruk, og dette beløpet trekkes fra det beløpet du skal ha refundert.

Fordelene ved å bruke våre returetiketter er at returpakken er forsikret og kan spores via Bring Track and Trace. Du har ansvaret for pakken/varene til vi mottar den. Derfor anbefaler vi alltid at du sender bestillingen din med våre returetiketter, da vi ikke tar ansvar for andre etiketter eller uforsikrede forsendelser.

Klager og feil

Hvis varen hadde feil eller mangler da jeg mottok den, hva skal jeg gjøre?

Hvis du har oppdaget en feil eller mangel i varen din som ikke har oppstått på grunn av feil bruk, vennligst kontakt oss på care@isay.dk eller telefon + 45 30 53 42 73. Avhengig av den spesifikke situasjonen, vil du motta videre instruksjoner så snart som mulig. Vi setter stor pris på bilder av feilen, slik at vi kan videreformidle informasjonen til våre produsenter.

Ditt kjøp er selvfølgelig dekket av reglene i Kjøpsloven. Dette betyr at du enten kan få en defekt vare reparert, byttet, pengene tilbake eller en prisreduksjon, avhengig av den spesifikke situasjonen.

Hvis jeg mangler en vare i bestillingen min og/eller har mottatt feil vare, hva kan jeg gjøre?

Selvfølgelig, vi beklager veldig! Send oss en e-post til care@isay.dk eller ring oss på + 45 30 53 42 73, og vi vil sørge for å sende riktig vare så snart som mulig hvis den fortsatt er på lager. Hvis varen ikke lenger er tilgjengelig, vil vi selvfølgelig refundere hele beløpet.

Rabatt

Hvor skal jeg legge inn rabattkoden min?

Du legger inn rabattkoden din i handlekurven, der du vil se et felt kalt 'Rabattkode'. Trykk deretter på 'Bruk' -knappen, og systemet vil anvende rabatten din.

Kan jeg få en rabattkode?

Som ny kunde hos I SAY, er du velkommen til å melde deg på vårt nyhetsbrev, der du vil motta en rabattkode via e-post som gir deg 15% rabatt på din første bestilling.

Jeg mottok ikke rabattkoden min da jeg meldte meg på nyhetsbrevet.

Etter at du har meldt deg på nyhetsbrevet vårt, vil du motta en velkomst-e-post med rabattkoden din. Husk å sjekke søppelposten din. Dessverre kan vi oppleve at systemet kan være litt tregt med å sende ut velkomst-e-posten vår. I slike tilfeller kan du alltid skrive til oss, og vi vil hjelpe deg med koden din.

Er du på rett sted?

Velg nedenfor

Norway

Handlevogn

Du trenger bare 999 kr for gratis frakt!
Gratis frakt gjelder kun for levering til Norge til Bring pakkebutikker.