Retur

Ønsker du å returnere varene dine?

Når du mottar en pakke fra I SAY, vil det være vedlagt en returseddel, en returetikett og ett tolldokument. 

Du er alltid velkommen til å returnere kjøpet ditt hvis det, mot forventning, ikke lever opp til dine ønsker. Du har en returrett på 14 dager for varer som er i samme stand som ved mottak, med påsatte etiketter og i original emballasje. Hvis dette ikke er tilfellet, forbeholder vi oss retten til å avvise din retur. Du kan returnere eller bytte julegaver frem til 31. januar 2024.

Slik returnerer du:

Når du mottar en pakke fra I SAY, vil det alltid følge med en returseddel og et Bring-returlabel.

Returlabelen koster 150,- når den brukes, og dette beløpet trekkes fra det beløpet du skal få refundert. Husk å legge ved returseddelen i pakken før du leverer den til Bring.

Hvis du ønsker å returnere varene, kan du følge denne veiledningen:

1. Fyll ut den vedlagte returseddelen. 

2. Legg ved returseddelen og følgeseddelen i returpakken sammen med varene. 

3. Lim returetiketten på utsiden av pakken. 

4. Det kreves tollpapirer for å returnere forsendelsen, da tollmyndighetene krever det. Det er avsenderens ansvar å fylle ut og sende med tollpapirene, som i dette tilfellet er deg som kunde, siden forsendelsen blir sendt fra Norge til Danmark. Tolldokumentet skal fylles ut og leveres separat fra returpakken din. Det skal IKKE legges ved i posen.

4. Lever pakken + tolldokument til ditt nærmeste Bring pakkeutleveringssted. Husk å få en kvittering for innlevering av pakken. 

Refusjon:

  • Det kan ta opptil 3-5 virkedager å behandle returvarer etter at vi har mottatt returpakken.
  • Når vi har mottatt varene dine og sjekket at de er i samme stand som da vi sendte dem til deg, vil vi refundere pengene til den kontoen kjøpet ble gjort med.
  • Vanligvis tar en refusjon 3-5 bankdager, men det kan ta opptil 10-14 bankdager avhengig av din bank.

Bytte:

Hvis du ønsker å bytte til en annen størrelse, må du legge inn en ny bestilling og returnere den gamle ordren til oss. Dette sikrer den enkleste og raskeste behandlingen av din nye vare. 

Hvis du bestiller den samme stilen i den nye ønskede størrelsen, kan vi sørge for at du beholder eventuelle rabatter du fikk på den opprinnelige bestillingen. Hvis du ønsker dette, kan du sende en e-post til care@isay.dk, så vil vi sørge for at du får en ny rabattkode.

 


 

Hvordan oppretter jeg en reklamasjon?

Vennligst sjekk bestillingen din ved mottak. Kontakt kundeservice umiddelbart hvis varen er skadet, defekt eller hvis du har mottatt feil varer, slik at vi raskt kan vurdere og rette opp i situasjonen.

I henhold til kjøpsloven har du 24 måneders reklamasjonsrett. Dette betyr at du enten kan få varen reparert, byttet, pengene tilbake eller få en prisavslag, avhengig av den konkrete situasjonen.

Vi hjelper deg gjerne med å opprette en reklamasjon. Du kan reklamere ved å sende en e-post til kundeservice på care@isay.dk. Vi trenger følgende informasjon for å vurdere reklamasjonen:

  • En kort beskrivelse av feilen/skaden og hvordan den oppsto.
  • 3-5 bilder som viser feilen og varen i sin helhet. Feilen må være tydelig synlig på minst ett av bildene.
  • Når vi har mottatt henvendelsen din, vil vi behandle den så raskt som mulig, og du vil motta ytterligere instruksjoner fra oss.

Vi ønsker å presisere at reklamasjonsretten dekker produksjonsfeil og inkluderer ikke slitasje eller feil som har oppstått som følge av feil behandling av produktet. Du må reklamere innen rimelig tid og senest 2 måneder etter at du oppdaget feilen.

Vi har tro på at våre forhandlere kjenner vår høye servicenivå og våre klær. Hvis varen din ble kjøpt i en fysisk butikk, er det deres ansvar å hjelpe deg med en løsning, og vi kan derfor ikke tilby noe i slike tilfeller.

 


 

Du har ansvaret for pakken/varerne til vi mottar den. Vi anbefaler derfor alltid at du sender din bestilling med våre returetiketter, da vi ikke tar ansvar for andre etiketter eller forsendelser uten forsikring.

Du er også velkommen til å bruke en annen fraktmetode enn våre returetiketter, men dette skjer på egen kostnad og risiko. Hvis du likevel ønsker å bruke en annen returetikett, må du sende pakken til følgende adresse:

Isay A/S

Knudlundvej 3

8653 Them Danmark

Telefonnummer: +45 30 53 42 73

E-postadresse: care@isay.dk

Returpakker vil ikke bli hentet på et utleveringssted og må derfor sendes direkte til vår adresse. Returpakker sendt til et utleveringssted vil ikke bli hentet, og de vil derfor bli returnert til kunden.

Er du på rett sted?

Velg nedenfor

Norway

Handlevogn

Du trenger bare 999 kr for gratis frakt!
Gratis frakt gjelder kun for levering til Norge til Bring pakkebutikker.